BS 2024

Vindsurfingkurser & nybörjarläger, gratis testtillfällen, för alla åldrar / Purjelautakurssit & alkeisleirit, ilmaiset koetapahtumat, kaikenikäisille:

------------------------------------------

Säsongens vindsurfingkurser och juniorläger har nu publicerats på webbplatsen och plats kan köpas i vår webshop.

Du hittar även gratis vindsurfing-, wingfoiling- och Efoiling- testtillfällen vilka lämpar sig för alla åldrar. Boka plats genast för att vara säker på att rymmas med!

Mera information om kurserna:

Vindsurfing (notera även den nya juniorkursen för 8-14 åringar!): https://www.brandoseglare.fi/vindsurf/kurser/

Juniorläger/seglingsskola: https://www.brandoseglare.fi/junior/seglingsskola/

Hej!
BS ordnar tillsammans med NJK ett vindsurfingläger på NJKs Kajholmen i Sibbo skärgård 3-7.7.
Denna sommar ordar vi även program för en nybörjargrupp, ingen tidigare erfarenhet behövs, och det finns ännu plats för 2-3 juniorer i denna grupp (gruppstorlek max 6).
Priset ca 300 euro. Priset innehåller allt; mat, logi, coaching, utrustning, transport till och från Kajholmen osv.
Lägrets språk: svenska, finska, engelska.
Anmälan och information: kurser(miuku)brandoseglare(piste)fi
---------------------------------
Hei!
BS järjestää yhteistyössä NJK:n kanssa purjelautaleirin NJK:n saaressa Kajholmenissa 3-7.7.
Tänä vuonna järjestämme myös ohjelmaa aloittelijoille, aiempaa kokemusta ei tarvita, ja ryhmässä (ryhmän koko max 6) on vielä tilaa 2-3:lle juniorille.
Hinta n. 300 euroa. Hinta sisältää kaiken; ruoat, majoituksen, valmennuksen, varusteet, kuljetuksen molempiin suuntiin jne.
Leirikielet: ruotsi, suomi, englanti
Iilmoittautumiset ja lisätietoa: kurser(miuku)brandoseglare(piste)fi

Hej!

Notera att låset skall vara vänt mot dig så att du ser tillverkarens namn Cobek då du väljer siffrorna. Om låset är vänt åt andra hållet så väljer du egentligen fel diffror.

Sista som går hem skall låsa dörren efter sig genom att blanda sifferkoden.

---------------------------------------------------------------------

Hei!

Huom. avatessasi lukon käännä se itseesi päin siten että näet valmistajan nimen Cobek. Jos lukko on toisin päin, syötät käytännössä lukolle väärän numeroyhdistelmän.

Viimeinen muistaa lukita oven lähtiessään sekoittamalla numeroyhdistelmän.

Hej!
Ifall det blåser, regnar eller är kallt, så kan föräldrarna/målsmännen sitta inne i Startpaviljongen (Race Office) när den är ledig, i restauranten när den är öppen, eller i klubbrummet. Vi har nu bytt ut låset till Startpaviljongen till ett nummerlås, koden är 1930. Sista som går hem skall låsa dörren efter sig.

---------------------------------------------------------------------

Hei!
Jos ulkona tuulee, sataa tai on kylmä, voivat vanhemmat/huoltajat istua Startpaviljongenissa (Race Office) silloin kun se on vapaa, ravintolassa kun se on auki, tai klubihuoneessa. Korvasimme Startpaviljongenin lukon numerolukolla, koodi on 1930. Viimeinen muistaa lukita oven lähtiessään.